popup
Produkt dodany do koszyka

Przejdź do koszyka Wróć do zakupów

formularza reklamacji
Poniższy formularz reklamacyjny dotyczy jedynie produktów kupionych w Sklepie internetowym Praktiker.
Produkty nie zakupione przez Internet należy reklamować w sklepie Praktiker, w którym dokonano zakupu.

Dane kontaktowe

Dane do przelewu

Prosimy o podanie numeru konta, na które w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, ma zostać przelana należność.

Informacje o produkcie

Szczegóły dotyczące reklamacji

Rękojmia
Gwarancja
Podczas przyjmowania przesyłki od kuriera
Podczas rozpakowywania przesyłki
W trakcie używania towaru
Po zamontowaniu towaru
Po wysłaniu formularza otrzymają Państwo na wskazany adres e-mail wiadomość potwierdzającą poprawność wysłania formularza oraz informującą o kolejnych krokach postępowania.

Czas i sposoby dostawy

Data otrzymania zamówienia = data wysyłki, która jest wyliczana na podstawie czasu dostępności produktów + czas dostawy kurierskiej

Data wysyłki jest określana dla każdego produktu w Państwa zamówieniu na podstawie informacji o czasie dostępności produktu. W przypadku kiedy w zamówieniu znajdują się towary z różnymi czasami realizacji, o dacie wysyłki zamówienia decyduje produkt z najdłuższym czasem realizacji. Czas dostawy jest zależny od rodzaju przesyłki i miejsca dostarczenia.

Zamówienia ze sklepu internetowego Praktiker.pl możesz odebrać na 2 sposoby:

1. osobiście, w Markecie Praktiker

Podczas składania zamówienia, z proponowanej listy wybierz Market, w którym wybrany produkt jest dostępny i w którym chcesz odebrać zamówienie. Gdy Twoje zamówienie będzie gotowe, poinformujemy Cię o tym mailowo lub sms-owo.
Termin na odbiór zamówienia wynosi 3 dni robocze od momentu wysłania powiadomienia. Po upływie tego terminu wyznaczymy Ci dodatkowy, 2 dniowy termin w trakcie którego będziesz miał możliwość odbioru zamówionych towarów. Po bezskutecznym upływie drugiego terminu, odstąpimy od zawartej z Tobą umowy sprzedaży na podstawie art. 491 kodeksu cywilnego.

Odbiór zamówień odbywa się w „Punkcie informacyjnym” w godzinach otwarcia sklepu.

2. zamawiając przesyłkę kurierską

Zamówienia wysyłamy maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych (dla produktów z dostępnością "Wysyłka 48h"), po opłaceniu zamówienia przez klienta, o ile wybrano przedpłatę. O wysyłce paczki informujemy Ciebie również e-mailem zawierającym numer przesyłki oraz kontakt do firmy kurierskiej, możesz więc śledzić drogę swojego zamówienia.

Przesyłki kurierskie dostarcza firma DHL, a przesyłki gabarytowe  Pekaes.

Przesyłki kurierskie dostarczane są w godzinach 9:00 – 16:00.

 

Paczki, których waga nie przekracza 30 kg, a ich najdłuższy bok nie przekracza 200 cm są dostarczane pod wskazany adres. Pozostałe przesyłki należy odebrać z samochodu kuriera, w szczególności dotyczy to przesyłek paletowych. Uwaga! Niektóre produkty, mimo niewielkich gabarytów wysyłamy na paletach, aby zminimalizować możliwość uszkodzenia podczas transportu. W szczególności dotyczy to produktów podatnych na uszkodzenia - ceramika sanitarna, płytki itp.

 

Copyright © 2016 by Praktiker Polska Sp. z o.o. w restrukturyzacji. Wszelkie prawa zastrzeżone
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce cookie.