popup
Produkt dodany do koszyka

Przejdź do koszyka Wróć do zakupów

FAQ - Pytania i odpowiedzi

Po odebraniu zamówienia

Co zrobić, gdy chcę zwrócić zamówiony towar?

Zakupiony towar możesz zwrócić w ciągu 30 dni od daty jego wydania bez podania przyczyny. Musisz jednak poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia. Możesz w tym celu skorzystać z poniższego formularza (choć nie jest to obowiązkowe):

          PRAKTIKER Polska Sp. z o.o. w restrukturyzacji

          ul. Radzymińska 303

          05-091 Warszawa-Ząbki.

  • możesz też zwrócić towar osobiście w dowolnym markecie Praktiker.

Po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy klient ma obowiązek zwrócić rzecz sprzedawcy na adres wskazany wyżej na własny koszt lub przekazać w dowolnym markecie Praktiker (adresy sklepów) niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Praktiker może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Ciebie do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia dowodu odesłania Towaru. Koszt dostarczenia towaru do marketu Praktiker ponosi Klient.

Czy mogę oddać zamówienie w markecie Praktiker?

Tak. Udostępniamy możliwość zwrotu zamówienia/części zamówienia w naszych marketach. W tym celu udaj się do Punktu Informacji Głównej. Aby przyspieszyć i ułatwić proces zwrotu towaru okaż naszemu pracownikowi dowód zakupu w postaci paragonu lub faktury VAT.

Jak odzyskam pieniądze, gdy zwróciłem zamówienie?

Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić Ci wszystkie dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszt Dostawy Towaru od nas do Ciebie. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Sklep internetowy Praktiker.pl dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użyłeś przy składaniu zamówienia.

Jak mogę złożyć reklamację?

Reklamacje artykułów zakupionych w sklepie praktiker.pl rozpatrywane są następująco:

1. jeśli produkt posiada kartę gwarancyjną

Reklamowany produkt wyślij wraz z kartą gwarancyjną, opisem usterki/wady oraz kopią dowodu zakupu na adres podany na karcie gwarancyjnej. Pamiętaj, że serwis rozpatruje tylko kompletne zgłoszenia reklamacyjne – a więc złożone ze wszystkich wymienionych elementów.

2. jeśli produkt nie posiada karty gwarancyjnej

  • możesz skorzystać z formularza reklamacji, który przyspieszy i usprawni proces. W tym celu wypełnij formularz reklamacji, a na swój adres e-mail otrzymasz numer reklamacji oraz instrukcję wysłania towaru. Następnie prześlij wadliwy produkt, formularz reklamacyjny oraz kopię dowodu zakupu do marketu Praktiker. Wysłanie kopii dowodu zakupu nie jest warunkiem przyjęcia reklamacji.
  • jeśli wolisz możesz przesłać reklamowany towar wraz z oświadczeniem o chęci skorzystania z uprawnień wynikających z rękojmi na nasz adres.

          PRAKTIKER Polska Sp. z o.o. w restrukturyzacji

          ul. Radzymińska 303

          05-091 Warszawa-Ząbki.

 

Twoją reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni.

Co zrobić, gdy towar w przesyłce jest uszkodzony?

W przypadku, gdy stwierdzisz, że towar w przesyłce jest uszkodzony, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Do przesyłki nie dołączono dowodu zakupu, jak go otrzymać?

Każda przesyłka wysyłana jest wraz z dowodem zakupu (paragon/faktura VAT). Jest on umieszczany wewnątrz paczki, albo naklejany na wierzchu opakowania. Przed wyrzuceniem opakowania zalecamy jego dokładne sprawdzenie. Jeśli jednak zdarzy się tak, że dowodu zakupu nie znajdziesz w swojej przesyłce, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta:

  • napisz maila na adres: bok@praktiker.pl,
  • wypełnij nasz Formularz Kontaktowy,
  • zadzwoń na naszą infolinię: 
              801 47 70 70
              22 123 05 30

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00 - 20:00.

Jak wymienić paragon na fakturę VAT do mojego zamówienia?

Aby otrzymać fakturę VAT do swojego zamówienia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta:

          801 47 70 70
          22 123 05 30
Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00 - 20:00.
Copyright © 2016 by Praktiker Polska Sp. z o.o. w restrukturyzacji. Wszelkie prawa zastrzeżone
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce cookie.