popup
Produkt dodany do koszyka

Przejdź do koszyka Wróć do zakupów

FAQ - Pytania i odpowiedzi

W oczekiwaniu na zamówienie

Jak sprawdzić status mojego zamówienia?

Najprostszym sposobem na sprawdzenie stanu realizacji Twojego zamówienia jest zalogowanie się do konta i weryfikacja etapu realizacji. Zaloguj się, by sprawdzić stan Twojego zamówienia.

Jednak, jeśli jeszcze nie zarejestrowałeś się w naszym serwisie w każdej chwili możesz również sam monitorować jego status klikając w link do zamówienia, który otrzymałeś w mailu od nas z potwierdzeniem złożenia zamówienia.

Każdorazowo możesz też sprawdzić stan realizacji zamówienia, dzwoniąc do naszego Biura Obsługi Klienta.

 

Jak jest czas dostawy przez firmę kurierską?

Czas dostarczenia przesyłki przez firmę kurierską uzależniony jest od rodzaju przesyłki i adresu dostawy. Zazwyczaj paczki dostarczane są w ciągu 1 dnia roboczego, a przesyłki paletowe w ciągu 2 dni roboczych, od momentu odebrania przesyłki przez Kuriera z naszego magazynu. Współpracujemy z firmą DHL oraz Pekaes. Przesyłki dostarczane są w dni robocze od godz. 9:00 do 16:00.

Nie ma możliwości zastrzeżenia godziny dostawy. Pamiętaj, aby przy składaniu zamówienia podać taki adres dostawy, pod którym będziesz mógł odebrać zamówienie we wspomnianym wyżej przedziale czasowym.

Czy kurier dostarcza przesyłki w weekend?

Niestety nie. Kurier dostarcza przesyłki w dni powszednie od poniedziałku do piątku ( z wyjątkiem dni ustawowo wolnych). W przypadku zamówień z odbiorem w markecie, możesz je odebrać także w weekend w godzinach pracy wybranego sklepu. Sprawdź w jakich godzinach pracuje Twój market.

Czy kurier wniesie przesyłkę do domu?

Paczki, których waga nie przekracza 30 kg, a ich najdłuższy bok nie przekracza 200 cm są dostarczane pod wskazany adres. Pozostałe przesyłki musisz odebrać z samochodu kuriera, w szczególności dotyczy to przesyłek paletowych.

Uwaga! Niektóre produkty, mimo niewielkich gabarytów wysyłamy na paletach, aby zminimalizować możliwość uszkodzenia podczas transportu. W szczególności dotyczy to produktów podatnych na uszkodzenia - ceramika sanitarna, płytki itp.

Czy mogę przesunąć termin dostarczenia zamówienia?

Tak, w niektórych przypadkach jest to możliwe. Jeśli zależy Ci, aby Twoje zamówienie zostało wysłane w późniejszym terminie, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta:

          801 47 70 70
          22 123 05 30
Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00 - 20:00.
W jaki sposób sprawdzić gdzie jest moja przesyłka?

W momencie, gdy przedstawiciel firmy kurierskiej odbierze z naszego magazynu Twoją przesyłkę, na podany przez Ciebie adres e-mailowy wyślemy wiadomość z linkiem, pod którym będziesz mógł śledzić drogę Twojego zamówienia.

Czy mogę sprawdzić przesyłkę w obecności Kuriera?

Odbierając przesyłkę od Kuriera każdorazowo należy sprawdzić jej stan w obecności Kuriera. W przypadku, gdy stwierdzisz, że opakowanie przesyłki jest uszkodzone (jej stan wskazuje na to, że zawartość może być uszkodzona), zalecamy weryfikację zawartości w obecności Kuriera. Jeśli Twoje obawy się potwierdzą poproś Kuriera o sporządzenie protokołu szkody, a następnie skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Copyright © 2016 by Praktiker Polska Sp. z o.o. w restrukturyzacji. Wszelkie prawa zastrzeżone
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce cookie.