popup
Produkt dodany do koszyka

Przejdź do koszyka Wróć do zakupów

FAQ - Pytania i odpowiedzi

W trakcie zakupów

Czy mogę dokonać zakupu bez rejestracji?

Tak, udostępniamy możliwość składania zamówienia bez konieczności zakładania konta. Wystarczy, że podasz nam podstawowe dane niezbędne do zrealizowania zamówienia. Pamiętaj jednak, że dzięki założeniu konta:

  • sprawdzisz aktualny status swojego zamówienia,
  • będziesz miał wgląd w historię swoich zamówień,
  • możesz tworzyć listy zakupowe,
  • Twoje dane automatycznie będą uzupełniane przy kolejnych zamówieniach.
Jak założyć konto w serwisie?

W szybki i prosty sposób. Uzupełnij Formularz Rejestracyjny i zapoznaj się z naszym regulaminem.

Formularz rejestracyjny

Nie mogę zalogować się do swojego konta.

Jeśli nie możesz zalogować się do swojego konta użyj polecenia "Nie pamiętasz hasła?" na stronie logowania. Po wpisaniu adresu e-mail podanego przy rejestracji na Twój adres email zostanie wysłana wiadomość z linkiem do zmiany hasła.

Jak mogę zapłacić za moje zakupy?

W sklepie internetowym Praktiker.pl możesz zapłacić za zakupy w wygodny dla siebie sposób:

  • przelewem online  za pośrednictwem Przelewy24
  • kartą płatniczą (debetową lub kredytową)
  • przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Praktiker - nr 22 1140 1977 0000 3258 5800 1002
    Płatność powinna być dokonana w ciągu 3 dni roboczych na konto bankowe wskazane w wiadomości e-mail potwierdzającej złożone zamówienie
    Przelewy międzynarodowe powinny być uzupełnione o kod BIC/SWIFT: BREXPLPWWA2  

  • przy odbiorze osobistym w markecie - wszystkimi metodami dopuszczalnymi w marketach Praktiker: m.in.:kartą kredytową, gotówką, bonami.

  • za pobraniem, u kuriera: jeśli dostawa realizowana jest na adres Klienta. W tym wypadku pamiętaj, aby mieć przygotowaną odpowiednią kwotę dla kuriera.

 

Płatność powinna być dokonana w ciągu 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia w sposób wybrany w trakcie składania zamówienia, a następnie potwierdzona w wiadomości e-mail potwierdzającej złożone zamówienie. Po upływie pierwszego terminu wyznaczymy Ci dodatkowy, 2-dniowy termin na dokonanie płatności. Po bezskutecznym upływie drugiego terminu, odstąpimy od zawartej z Tobą umowy sprzedaży na podstawie art. 491 kodeksu cywilnego.

Jak mogę zwrócić zamówiony towar?

Zakupiony towar możesz zwrócić w ciągu 30 dni od daty jego wydania bez podania przyczyny. Musisz jednak poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia. Możesz w tym celu skorzystać z poniższego formularza (choć nie jest to obowiązkowe):

          PRAKTIKER Polska Sp. z o.o. w restrukturyzacji

          ul. Radzymińska 303

          05-091 Warszawa-Ząbki.

  • możesz też zwrócić towar osobiście w dowolnym markecie Praktiker.

Po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy klient ma obowiązek zwrócić rzecz sprzedawcy na adres wskazany wyżej na własny koszt lub przekazać w dowolnym markecie Praktiker (adresy sklepów) niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Praktiker może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Ciebie do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia dowodu odesłania Towaru. Koszt dostarczenia towaru do marketu Praktiker ponosisz Ty.

Jak wykorzystać kod rabatowy?

Aby wykorzystać ważny kod rabatowy wpisz go w polu "wpisz kod rabatowy" w pierwszym kroku koszyka i kliknij "Zatwierdź".

Użycie kodu rabatowego

Jak dokonać zmian w zamówieniu (dodać/usunąć produkty)?

Aby zmienić ilość zamawianego towaru w złożonym już zamówieniu lub domówić nowy towar należy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta:

          801 47 70 70
          22 123 05 30
       Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00 - 20:00.
 
Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Termin, w jakim otrzymasz zamówione produkty uzależniony jest od ich dostępności. Czas wysyłki poszczególnych produktów pokazujemy na karcie produktu. Czas realizacji całego zamówienia pokazujemy w podsumowaniu koszyka na podstawie dostępności wszystkich produktów z zamówienia tak, że o terminie wysyłki decyduje produkt o najdłuższym czasie realizacji.

Czas realizacji zamówienia

Pamiętaj, że czas podany w podsumowaniu koszyka nie jest jednoznaczny z terminem, w jakim zamówienie dotrze pod wskazany adres dostawy. Do podanego czasu należy jeszcze doliczyć czas dostarczenia zamówienia przez kuriera (zazwyczaj do 2 dni roboczych).

Czy mogę zmienić sposób płatności po złożeniu zamówienia?

Aby zmienić sposób płatności w już złożonym zamówieniu prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta:

          801 47 70 70
          22 123 05 30
       Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00 - 20:00.
Jak zamówić towar, którego nie mogę dodać do koszyka?

Nie wszystkie produkty dostępne w sklepach stacjonarnych można zamówić w sklepie internetowym. Jeśli wybrałeś produkt, przy którym nie ma przycisku "Do koszyka", możesz sprawdzić jego dostępność w wybranym markecie.

Jaki będzie koszt dostawy mojego zamówienia?

Koszt przesyłki kurierskiej uzależniony jest od ilości, wagi oraz wymiarów logistycznych zamawianych produktów, ale także od wybranej metody płatności (dla przesyłek pobraniowych + 9zł). Koszt wysyłki zamówienia jest każdorazowo pokazywany w koszyku (2 krok – Płatność i koszt dostawy) po dodaniu do niego wybranych produktów. Szczegóły dotyczące sposobów naliczania kosztów transportu znajdziesz tutaj: Koszty transportu.

Czy mogę ustalić godzinę odbioru zamówienia od kuriera?

Niestety nie ma takiej możliwości. Zwyczajowo Kurier powinien skontaktować się z Tobą telefonicznie przez przyjazdem. Przesyłki kurierskie dostarczane są w godzinach 9:00 – 16:00 w dni powszednie od poniedziałku do piątku ( z wyjątkiem dni ustawowo wolnych).

Czy mogę dokonać zakupu "na raty"?

Niestety, na chwilę obecną nie ma możliwości rozłożenia na raty płatności za zakupy internetowe. Jak tylko pojawi się taka możliwość, będziemy o tym informować. 

Obecnie płatności ratalne są dostępne w naszych sklepach stacjonarnych.

Czy Praktiker honoruje Kartę Dużej Rodziny?

Tak, markety Praktiker honorują program Karty Dużej Rodziny w naszych marketach  do 12 stycznia 2017.

Dzięki niej za swoje zakupy zapłacisz mniej, pamiętaj tylko, aby okazać ją kasjerowi przed rozpoczęciem transakcji płatności.

Na chwilę obecną Karta Dużej Rodziny nie jest honorowana sklepie internetowym Praktiker.pl.

Copyright © 2016 by Praktiker Polska Sp. z o.o. w restrukturyzacji. Wszelkie prawa zastrzeżone
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce cookie.