popup
Produkt dodany do koszyka

Przejdź do koszyka Wróć do zakupów

FAQ - Pytania i odpowiedzi

Przed zakupami

Jak wyszukać konkretny produkt?

Znalezienie produktów jest możliwe dzięki  wyszukiwarce znajdującej się w górnej części strony głównej, tuż obok logo Praktiker.

Wyszukiwarka strona główna

 

 

 

Wyszukiwarka jest dostępna także na każdej podstronie w górnym wierszu po prawej stronie:

Wyszukiwarka na podstronach serwisu

 

Drugim sposobem jest przeglądanie  drzewa kategorii. Można to zrobić wybierając z paska menu  kategorię główną, co spowoduje wyświetlenie listy  podkategorii.  Kliknięcie w wybraną podkategorię wyświetli listę wszystkich przypisanych do niej produktów.

Drzewo kategorii produktów

 

 

 

 

Jak sortować produkty?

Przy każdej liście produktów znajduje się pole "Sortuj według", a obok niego rozwijalna lista z kryteriami sortowania produktów. Po wybraniu interesującego kryterium otrzymasz listę produktów posortowaną według ceny (od najmniejszej do największej lub od największej do najmniejszej) lub według alfabetu (od A do Z lub od Z do A).

Sortowanie produktów

Jak mogę filtrować kategorię produktów?

W celu zawężenia listy wyświetlanych produktów umożliwiamy filtrowanie produktów wg konkretnych parametrów. Aby wybrać interesujące Cię produkty w ramach danej kategorii wybierz parametry produktów. Lista parametrów, po których można filtrować daną grupę produktów znajduje się po lewej stronie. Po wybraniu danego parametru system aktualizuje wyświetlaną listę, następnie można włączyć kolejny parametr filtrowania.

Filtrowanie produktów

Co oznacza sformułowanie "promocja Online" przy cenie produktu?

Sformułowanie "Promocja Online" oznacza, że cena promocyjna obowiązuje tylko przy zakupach w sklepie internetowym - z wysyłką kurierem lub z odbiorem osobistym w markecie. Tym samym znaczy to, że podana cena nie jest dostępna w sklepach stacjonarnych Praktiker.

Promocja Online

Co oznacza sformułowanie "cena online" przy cenie produktu?

Podane na stronie internetowej ceny produktów obowiązują przy zakupach w sklepie internetowym (z odbiorem osobistym w sklepie lub wysyłką kurierem). Oznacza to, że ceny w sklepach stacjonarnych Praktiker mogą różnić się od cen oferowanych w sklepie internetowym. W szczególności dotyczy to lokalnych promocji.

Co oznacza sformułowanie "Ostatnie sztuki" przy cenie produktu?

Przy niektórych produktach można znaleźć oznaczenie "ostatnie sztuki". Oznacza ono, że zapas danego produktu jest "na wyczerpaniu". W nielicznych przypadkach może zdarzyć się, że produkt pochodzi z ekspozycji, jest niepełnowartościowy lub uszkodzony. W takich przypadkach każdorazowo przed przygotowaniem produktu do wysyłki skontaktuje się z Tobą nasze Biuro Obsługi Klienta. Jeśli zdecydujesz, że nie chcesz zakupić takiego produktu, zamówienie zostanie anulowane.

Ostatnie sztuki

Co oznacza wysyłka do 48h, czas realizacji x dni?

Przy każdym produkcie informujemy o czasie wysyłki zamówienia od momentu jego złożenia/opłacenia. Produkty, które posiadamy w naszych magazynach wysyłamy w czasie do 48h (roboczych).

Niektóre produkty sprowadzane są na specjalne zamówienie od naszych dostawców. Przy takich produktach czas realizacji jest dłuższy i na karcie produktów informujemy ile dni roboczych potrzebujemy na wysyłkę zamówienia.

W jakim terminie mogę spodziewać się zamówionych produktów?

Termin, w jakim otrzymasz zamówione produkty uzależniony jest od dostępności produktów. Czas wysyłki poszczególnych produktów pokazujemy na karcie produktu. Czas realizacji całego zamówienia pokazujemy w podsumowaniu koszyka na podstawie dostępności wszystkich produktów z zamówienia. O terminie wysyłki całego zamówienia decyduje czas wysyłki produktu o najdłuższym czasie realizacji.

Czas realizacji zamówienia

Pamiętaj, że czas podany w podsumowaniu koszyku nie jest jednoznaczny z terminem, w jakim zamówienie dotrze pod wskazany adres dostawy. Do podanego czasu należy jeszcze doliczyć czas dostarczenia zamówienia przez kuriera (zazwyczaj do 2 dni roboczych). Przesyłki kurierskie dostarczane są w godzinach 9:00 – 16:00 w dni powszednie od poniedziałku do piątku ( z wyjątkiem dni ustawowo wolnych).

Jak sprawdzić dostępność produktu w sklepie stacjonarnym?

Na karcie każdego produktu dostępnego w naszej ofercie umożliwiamy sprawdzenia jego dostępności w wybranym markecie. Aby to zrobić, Kliknij w przycisk "Sprawdź dostępność" i wybierz interesujący Cię sklep stacjonarny. Otrzymasz wówczas informację o dostępności w wybranej lokalizacji.

Pamiętaj, że dostępność produktu podana jest orientacyjnie i może ulec zmianie zanim dotrzesz do wybranego sklepu. Przed wizytą w sklepie zalecamy skontaktowanie się z wybranym marketem i potwierdzenie dostępności wybranego produktu (Kontakt do sklepów).

Sprawdzanie dostępności

Czy mogę odebrać moje zamówienie w markecie Praktiker?

Tak, umożliwiamy odbiór zamówienia w wybranym markecie. Usługa ta dotyczy produktów, które znajdują się w ofercie wybranego marketu. 

Podczas składania zamówienia, z proponowanej listy wybierz market, w którym wybrany produkt jest dostępny i w którym chcesz odebrać zamówienie. Gdy Twoje zamówienie będzie gotowe, poinformujemy Cię o tym mailowo lub sms-owo.
Czas odbioru zamówienia wynosi 3 dni robocze od momentu wysłania powiadomienia. Odbiór zamówień odbywa się w „Punkcie informacyjnym” w godzinach otwarcia sklepu.

Czy mogę zamówić towar z odbiorem w markecie, w którym obecnie nie jest dostępny?

Nie, niestety na chwilę obecną nie ma takiej możliwości. Umożliwiamy odbiór zamówienia w markecie, ale usługa ta dotyczy tylko tych produktów, które znajdują się w ofercie wybranego marketu. 

Jak mogę skontaktować się z obsługą sklepu internetowego?

Aby skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta sklepu internetowego Praktiker.pl wybierz jedną z poniższych metod:

          801 47 70 70
          22 123 05 30
       Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00 - 20:00.
 
Pamiętaj, że Konsultanci sklepu internetowego nie będą w stanie pomóc Ci w sprawach niezwiązanych z zakupami w sklepie internetowym Praktiker.pl
Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

Tak, w każdym markecie możesz dokonać zamówienia na telefon. Twoje zamówienie zostanie zrealizowane i dostarczone pod wskazany przez Ciebie adres o ile znajduje się on w Strefie Dostaw wybranego marketu.

Aby złożyć zamówienie zadzwoń pod numer zamówień telefonicznych najbliższego marketu Praktiker w Twojej okolicy (Kontakt do sklepów). Wszelkie szczegóły dostawy ustalisz z naszym pracownikiem podczas rozmowy.

Za zamówienie będziesz mógł zapłacić gotówką lub kartą płatniczą przy odbiorze.

Copyright © 2016 by Praktiker Polska Sp. z o.o. w restrukturyzacji. Wszelkie prawa zastrzeżone
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce cookie.